design

nu är min design klar. ska ändra 1 färg sen är den färdig. tack så otroligt mycket ciizs.blogg.se :)♥ just nu tittar jag på dh och det är as bra ;) men asså det är reklam nu så kan ju skriva lite. aja har bara pratat med cissi på msn sen jag skrev ett inlägg sist så har inte mycket mer att skriva men jag sitter och läser roliga historier och läs de här

Bellman, en ryss ock en tysk tävlar om vem som har den minsta pappan.
"Min pappa är så liten att han sover i en byrålåda," sa ryssen.
"Min pappa är så liten att sover i en sko kartong," sa tysken.
"Jag har ingen pappa, sa Bellman. Han ramlade ner från en stege och slog ihjäl sig när han plockade jorgubbar."

Bellman var med en finne och en lapp på en tur i svenska fjällvärlden. De kom till en fjällsjö, där de fann en roddbåt som du kunde ta sig över i. Det var bara ett problem. Båten kunde bara ta en person i taget.
Hur skulle man nu göra?
Jo, Bellman, som har en lösning på de flesta problemen, satte finnen på näsan och lappen på byxan och så rodde han över fjällsjön.

"Varför har du träflisor på tungan?"
"Jag råkade spilla ut lite konjak på golvet."

aja nu är reklamen slut men vilken tycker du är roligast?? :)


Kommentarer
Postat av: Clubban xD

najsig blogg gmn! <33

2009-05-06 @ 17:36:37
Postat av: Clubban xD

najsig blogg gmn! <33

2009-05-06 @ 17:36:49
Postat av: Frida

tack älskling ;)<33

2009-05-06 @ 17:42:55
URL: http://hhottie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0