:'(

hej allihopa.
jag har gråtit precis HELA dagen. asså jag är så otroligt ledsen över en grej men det finns bara 1 person som förstår mig och det är hanna (tack för allt (a)) asså det är en sak som har hänt men jag vill inte berätta vad.. till vad jag ska göra idag istället. jag ska nog titta på tv och ligga i min säng. jag är så otroligt deppig men inte mer med det... idag är det
Hjälp! jag är med i en japansk tv-show. den är rolig. då kanske jag kan skratta för första gången idag. aja ska sluta tycka synd om mig själv och tänka på er som läser ;P
ska lägga in en till sak sen i ett inlägg men inte nu nu ska jag spela fifa 09 :o
aja pusshej♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mkt:D vad glad a blir:D



du har också fin design:D



allt bra med dig då?

2009-05-08 @ 00:05:29
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

läste ditt inlägg:( hoppas du mår bättre snart:(

2009-05-08 @ 00:05:58
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0