MUZZIK

aa, sitter och lyssnar på musik. har inte så mycket att göra det är så äckligt väder ute ;( men det är faktiskt så att tack vare musik känner jag mig bättre haha Konstigt? jag skulle ha varit med nikita men hon kunde inte så va hemma en stund och åt sen gick jag ut med lina istället haha. men ingen av oss ville vara ute så vi gick hem igen, och jag pallade inte vara med henne så gick hem själv. jag är verkligen as trött sov ingenting inatt typ. asså det är jätte jobbigt men aja snart börjar dh (desperate housewives) ;) morgondagens planer, är ju skolan och sen kanske jag ska va med lina eller något, kanske inte pallar  men aja vi får se. annars kan man ju alltid titta på film eller något ;) men vad ska ni göra i morgon dåe? skriver kanske mer sen vi får väl se annars skriver jag i morgon ;)♥


Kommentarer
Postat av: Julia C

Älskling vad fin blogg du har ;) kul med musik haha ÄLSKAREEY<33

2009-05-06 @ 17:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0