rubrik förslag??

jag har precis tittat på tv men det var inte så kul så satte mig vid datan istället ;) aja idag ska jag nog vara med lina ;) haha men vi kommer väl tagga ut sen och.. a jag vet inte vad men vi hittar ju alltid på något. aja idag i skolan hade vi gruppsamtal om typ en film som hetter hipp hipp hora och sedan på eftermiddagen kollade vi på fucking åmål. asså den var ju jätte bra haha men jag tycker så synd om lebb-tjejen.. men som det alltid blir på filmer så blev det ett lyckligt slut :) sen efter skolan åkte jag hem och tittade på tv. och nu datan ;)

Vilka blommor är finast?
   


Kommentarer
Postat av: chloe

rosorna e finast, asso dom röda! <33

2009-05-06 @ 17:38:23
Postat av: Frida

aah tycker jag med ;)<3

2009-05-06 @ 17:39:34
URL: http://hhottie.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack så mycket, det värmer (:

2009-05-06 @ 19:30:59
URL: http://amandaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0